مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

گروه جهادی مردّا
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروهی مشخص و مستقل و منسجم که با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت، از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به مطالبه گری، خدمت رسانی در کمک به رفع محرومیت می نمایند.



بسیاری از آزادی خواهان و اصلاح گران واقعی عالم ، تحت تأثیر الهاماتی که از قیام حسینی گرفته اند ، با ایثار همه داشته های فانی خود راه نجات بشریت را پیموده و در مقابله با ظلم و فساد با تقدیم جان هایشان ، بی امان فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگاه داشته اند.

در ماه محرم، با مرور واقعه تاسوعا و عاشورا یاد می گیریم که برای ادای تکلیف در قبال جامعه و دین باید همچون حسین علیه السلام حماسه آفرید و همچون زینب سلام الله علیه رسالتی را بر دوش کشید  و این فرهنگی است که هر ساله در ماه محرم مردم را تحت تاثیر حال و هوای خود قرار می دهد و دلهای بی قرار را به کشتی نجات هدایت می کند .

 

به همین مناسبت، بنابر اعلام گروه جهادی هنری و رسانه ای مردّا = ( مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب ) هم راستا با سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و متناسب با شهارهای دهه اول ماه محرم که منتسب است به دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر، در اقدامی هنری رسانه ای نسبت به طراحی و ارائه طرح پوستر به ستاد احیاگران فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران و سپس انعکاس حداکثری آن در رسانه ها اقدام نمود.

خانواده جهادگران مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب همنوا با جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه های هنری و رسانه ای امید دارد تا توانسته باشد نقش خود را در اشاعه فرهنگ حسینی به درستی ایفا نماید.

 

شایان ذکر است طرح پوستر با شعار : " قیام حسینی ، مردم مطالبه گر ، مسئولین پاسخگو " و با توجه به دو هشتک در دستور کار فضای مجازی ستاد احیاء که عبارتند از : " بی تفاوت نباشیم " و " همه مسئولیم " ، طی مراسمی در تاریخ 19 مرداد 1400 با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه استان ، توسط مهرداد محمدی ، دبیر کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران رونمایی و جهت انتشار در اختیار نشریات و جهت انعکاس در اختیار رسانه ها قرار داده شد.


پوستر دهه امر به معروف و نهی از منکر
پوستر دهه امر به معروف و نهی از منکر


نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران
و رونمایی از پوستر دهه امر به معروف و نهی از منکر

رونمایی از پوستر دهه محرم
گزارش تصویری رونمایی از پوستر دهه امر به معروف و نهی از منکر
در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و اعلام برنامه های دهه احیاء

گزارش تصویری رونمایی از پوستر دهه امر به معروف و نهی از منکر
گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مردّا

مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی