مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

گروه جهادی مردّا
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروهی مشخص و مستقل و منسجم که با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت، از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به مطالبه گری، خدمت رسانی در کمک به رفع محرومیت می نمایند.

شهید شاخص جامعه ورزش کشور سال 1400

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ


طرح استند : 200 - 90

شهید حسن فقیهی جویباری

پایان پیام%


مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

نظرات  (۱)

خداوند متعال به سه دسته مقام شفاعت عنایت فرموده اند:

نخست:  انبیاء 

دوم:  علماء 

سوم: شهداء 

با اهداء سلام و صلوات به ارواح مطهر امام عزیز و شهدای حق و حقیقت 

امیدواریم بتوانیم با الگوگیری از سیره عینی و عملی شهدای عزیز بویژه این شهید بزرگوار در عمل به پیاده سازی وصایا و انتقال معارف شهدا اهتمام جدی داشته باشیم تا از نیل به شفاعت آنان محروم نباشیم.

 

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک . 

پاسخ:
الهی آمین

با تشکر از ابراز محبت و دعای عالی جنابعالی؛


مقام شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، منحصر به کسانی که در میدان جهاد کشته می شوند، نیست؛ هر چند آنان از روشن ترین مصادیق برای این دو واژه هستند.


بر اساس روایات و آیات، همه کسانی که ایمان و عقیده حقه داشته، در مسیر حقیقت گام بر می دارند و در همین راه از دنیا می روند در زمره شهدا هستند و اجرشان مانند شهدا است.

اگر انسان بخواهد اجر و پاداش شهید را داشته باشد بهترین راه این است که راه و هدف عالی و آسمانی آنها را دنبال کند و در تحقق آرمان های متعالی آنها بکوشد و به صفات عالی و اخلاق انسانی آنها متصف شود و در راه تلاش و کوشش برای تحقق اهداف نورانی آنها قدم بردارد و همانطور که شهدا در مقطع زمانی خود به وظایفشان عمل کردند و از ناموس و دین خود به نحو احسن دفاع کردند، ما نیز باید وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی