مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

گروه جهادی مردّا
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروهی مشخص و مستقل و منسجم که با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت، از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به مطالبه گری، خدمت رسانی در کمک به رفع محرومیت می نمایند.


هم زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، همایش روشنگری و بصیرت افزایی در سالن کوثر سپاه کربلا مازندران برگزار گردید.
در این همایش بصیرتی که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری (نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا) صورت گرفت، ضمن حضور جمعی از اعضای پایگاه بسیج صنف عکاسان و عکاسان هنری، عکاسان خبری، گزارشگران تصویری و مستند سازان عضو مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب، همچنین خانواده محترم شهید حسن فقیهی، شهید شاخص جامعه ورزش کشور، قهرمان ارزنده ورزشی، مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، جمعی از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مسئول حوزه هنری مازندران، در سالن کوثر سپاه کربلا مازندران برگزار گردید.

در این برنامه که به همت مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب و با مشارکت پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما، سازمان بسیج اصناف مازندران، سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، ضمن اعطای حکم مسئولیت مدیران شورای پایگاه مقاومت بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران مرکز مازندران، تعدادی از اعضای گروه جهادی هنری و رسانه ای دیدبان انقلاب که در عرصه تولید محتوا طی سال 1398 تا 1400 با این مرکز همکاری مؤثر داشته اند با اعطای لوح سپاس مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

در پایان این مراسم، مدعوین همایش بر سفره افطاری که نذورات آن به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی و به همت اعضای شورای مدیران پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما و گروه جهادی مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب تدارک دیده شده بود، گرد هم آمدند.










































































































































گزارش تصویری: محسن هدایتی بنیاد آباد _ ابراهیم فلاح

لینک آدرس انعکاس خبر در پایگاه های اطلاع رسانی👇




سپاه کربلا مازندران

اداره کل ورزش و جوانان مازندران

بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران

بسیج اصناف سپاه کربلا مازندران

پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما

گروه جهادی :
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

پایان پیام%

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی