مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

گروه جهادی مردّا
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروهی مشخص و مستقل و منسجم که با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت، از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به مطالبه گری، خدمت رسانی در کمک به رفع محرومیت می نمایند.

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
 
خانواده محترم احمدیان

سلامٌ علیکم بما صبرتم


برادری نیکو خصال چشم بر جهان فرو بست و بال در افلاک کشید تا در پیشگاه حضرت دوست، مقامی شامخ و جایگاهی رفیع یابد.

خبر عروج برادر ارزشمند بسیجی، دوست و همکار عزیزمان، مرد نیکوکار و نیکو کردار، مسئول ورزش و تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما و از حامیان گروه جهادی هنری و رسانه ای دیدبان انقلاب، مربی فوتبال و مسئول زحمت کش ورزشی، مرحوم مغفور «منوچهر احمدیان»  موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
اینجانب، به نمایندگی از اعضای صنف عکاسان، فیلمبرداران، دفاتر فنی تایپ و فتوکپی و همچنین به نمایندگی از اعضای بسیجی عضو و مدیران همکار در شورای پایگاه بسیج صنف عکاسان و به نمایندگی از اعضای گروه جهادی مردّا، مصیبت وارده به واسطه هجران این بسیجی مخلص و همکار ارزنده و مربی متعهد و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

به یقین روح بلند و بی آلایش آن مرحوم، در بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و امام متقیان امیرالمؤمنین علیه السلام محشور و همجوار خواهد گردید.


ابراهیم اکبرزاده زنگنه
سرپرست گروه جهادی دیدبان انقلاب (مردّا)
فرمانده پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما



 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی