مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

گروه جهادی مردّا
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

مجموعه ای خودجوش از جهادگران با هویت گروهی مشخص و مستقل و منسجم که با هدف تحقق اهداف عالی انقلاب و گسترش عدالت و پیشرفت، از طریق خودسازی و شناخت صحیح مسائل و مشکلات جامعه، اقدام به مطالبه گری، خدمت رسانی در کمک به رفع محرومیت می نمایند.

 _   پیرو پیش رو بودن برگزاری همایش استانی گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر مازندران، اعضای هسته مرکزی گروه جهادی مردا گرد هم آمدند تا ضمن بررسی عملکرد ماضی، در جهت نحوه حضور در مراسم هم اندیشی نمایند.

این  جلسه که در تاریخ 1400/03/24 ساعت 12:00 در دفتر بسیج اقشار و متخصصین مازندران  برگزار گردید،

ابراهیم زنگنه، سرپرست گروه جهادی مردا گزارشی از روند و عملکرد مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب ارائه نمود، سپس اعضای حاضر در نشست به بررسی موضوعاتی مانند: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، زیست بوم علمی و کارشناسی و اهمیت احیاء این فریضه، بررسی مظلومیت یا منظلم بودن هنرمندان و رسانه ها، آسیب ها و چالش ها، فرصت ها و رویش ها و متعاقب آن تنظیم گزارش جهت ارائه در همایش ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که در تاریخ 1400/03/25 برگزار خواهد شد پرداختند.















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی